Quanta gent ens visita?

Estadisticas y contadores web gratis
Contadores Gratis

dimecres, 6 de febrer del 2013

Disfresses

Per carnaval, veureu quina disfressa més rara m'he buscat: em trauré del damunt tanta falòrnia que ara em cobreix sense anar disfressat. No riuré l' acudit que no té gràcia, ni aplaudiré el discurs que em sembla va; i tampoc compraré, pel què diran, allò que no em fa falta; ni em posaré de puntetes per ser d'una mida mida més alta entre els més alts.Tindré la meva mida. Tampoc m'arronsaré! De tots els coneguts, preferiré els de tota la vida; aquells que de debò, pobres o rics, sé que són bons amics, encara que no tinguin gran carrera ni puguin oferir-me bon dinar, que l'amistat es manté de primera, també,amb nous i pa. Potser que molts diran que no em coneixen, si m'hi presento així, camuflat sota aquest antifaç que no s'estila, de la sinceritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada